fizikcianne aslında tam bi süresi yok kuzu kış bebeği olacağı için ben yaza doğru düşünüyorum havalar biraz ısınınca şimdi hastalık var okulda çocuklar hasta gelen hep mikrop getirecek gelenlerin çocuklarını zaten hiç saymıyorum çocuk değil dozer sanki evin altını üstüne getiriyorlar eşimle hatta konuştum bu afrika bölgesine falan yemek gönderiliyor kurban orda kesiliyor öyle bisey yapmayı düşünüyorum gelen de tek tek gelip görüp gitsin diyorum evde kendi ailem ve eşimin ailesi 10 15 kişiyle bi kuran okuruz diyorum. Toplu almaya mevlut yapmaya kalkınca 20 30 bin tutuyor ablam yaptı yaz başında dağıtılacaklar falan derken çok masraflı onun yerine ihtiyacı olan insanlara yemek dağıtmak daha mantıklı geldi bize.