Selam. Sizde ne tür değişimler oldu rahatsız oldugunuz ? Mesela bende koltuk alti, özel bölge, gobek deliginin bile kararmasi. Ve kucuk ben gubi şeyler. Sivilceye benziyordu kaşıdım kanamıştı ondan sonra baktım kücük benler var kir renginde :D cildimde de çil gibi cikti ordan burdan :D Yani onlardan rahatsız olmuyorum da ama kararmalardan cok utaniyorum :D