Pinar0808 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı bebek 2800-2900 gram 49 cm dedi.sizinkiler kaçtı bana biraz küçük gibi geldi 3 kg olmuştur umuduyla gitmiştim
Gulgulhan kahvesever__ herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Şu an 37+1 im. Tansiyondan hastanede yatıyorum. Doğum olabilir . 3175 Gr bebek şu anda
Edaa3595 Pinar0808 37. Haftada kızımı kucağıma aldım 3 kilo 50 cm dünyaya geldi 😇 Bence gayet iyi şuan oranlar zaten ultrasonda 400 grama kadar oynuyor çok takılmayın sağlıklı olsun inşallah 🙏
OguzMoms Gulgulhan Bende tansiyondan yatmıştı. 36+4 de 3470 gram doğdu önden ciğer geliştirici yaptılar 2 doz. Doktorum kuvezini ayarlamisti hatta ama solunum sıkıntısı olmadığı için gerek kalmadı çok şükür içinizi ferah tutun herşey güzel olur inşallah 💜
OguzMoms Pinar0808 Oğlum 36+4 de 3470 gram doğdu kendinizi kimseyle kıyaslamayın bence doktor iyi dediyse sağlıklı olsun çokta önemli değil kilosu 🙂
Yagmurr1 Pinar0808 36+5 de 2980 di galiba 3 de diyebiliriz demişti küsüratlı olduğu için boyu da 50 cm di
beyzacoskun Pinar0808 valla canım bugün gittim 36+6 kilosu 2733 kg dedi minyon dedi kilo çok almıyor belki alırsa bundan sonra alır