Aytlkya 7+3 hamileyim aşırı mide bulantılarım var yediğimi içtiğimi çıkaracak gibi oluyorum ama çıkaramıyorum kraker vs yiyorum ama fazla durdurmuyor ne yapmam gerekiyor önerebileceğiniz başka yiyecek varmı acaba
Merveeemsiii Aytlkya doktorun bulantı ilacı vermedi mi bende 14. Haftama kadar öyleydim doktor prilam yazdı o bile fayda etmemişti şükür suan ara ara oluyor ama çok geçmeden geçiyor 20. Haftadayız
Yguo_mom Aytlkya o haftalarda bende öyleydim cok zor günler geçirdim doktor prilam verdi 2 tane üst üste içiyordum biraz halsiz yapıyor uyku hali ama az biraz azalıyor bulantı 4 ayıma girince baya azaldı sende sabret zamanı gelince azalıcaktır
Cnsvm Aytlkya 8. Haftamdayım benimde aşırı bulantım var. Çıkartmıyorum ama çok rahatsız ediyor bulantı.
Aytlkya Merveeemsiii hayır vermedi şehir olarak mahrum bölgedeyim kadın doğuma bile randevu kovalıyorum 25 inde randevum söylüyeceğim mide bulantımı acile gitmiştim o zaman sırf safra çıkardım çok kötü olmuştum acil deki doktor normal olduğunu söylemişti
Aytlkya Yguo_mom bulantı yüzünden hiç bi iş yapasım gelmiyor 😒 bide bişeyler yesem geçecekmiş gibi geliyor yiyorum ama biraz geçiyo sonra tekrar başlıyor
Yguo_mom Aytlkya ben hiç iş yapamıyodum görümcemi çağırıyordum evi süpürüyordu sagolsun 1 bardak kaldıramıyordum 6 kılo verdim Geçicek 2.trimesterda bi enerji gelicek ozaman kimse durduramıcak senii
busra5534 @Aytlkya bende seninle aynı durumu yaşadım canım şuan 7+6 yız . Doktorum mide bulantısı için hap yazdı o çok iyi geldi günde 1 defa kullanıyorum rahatlatıyor doktoruna bir sor istersen