125558 Adetim üç gündür gecikiyor dayanamayıp test yaptım ikinci çizgi silik çıktı acaba gebelik var mıdır? Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Demsi_83737 125558 kız millet ışıkta silik çizgiyi görcem diye çabalıyo çocuk ben burdayım diyo maşallah 🧿 😅 gecikmeniz kaç gün
Caglali 125558 sen buna silik mi diyorsun, ay güldürdün beni bebiş geliyor hadi hayirli olsun sagkikla gelsin
Mehtapkbrekmn 125558 baya baya hamilesiniz hayırlısıyla kucağınza almayı nasip etsin Rabbim sağlıkla 🥰
Aytlkya Baya belirgin bende test verdiğimde böyle idi 4 haftalıktı minicik sanırım sizinki de hayırlı olsun 🌸