Derin-derya09 tabii ki fetal dna nipt en üst düzey testlerden. %99 doğruluk payı var. Ama ne gerek var? Down sendromu dese bebeğine kıyabilecek misin? Koskocaman bebek olmuş. Ben yaşım kaynaklı nipt yaptırdım iyi çıktı, geçen de detaylıya girdim kalpte parlaklık çıktı, nipt yaptırdığım için kalpteki durumu rapora bile yazdırmamış. Bence sen yaptırma çünkü artık yolun yarısı bitti kaldı diğer yarısı, ense iyi burun kemiği var hiçbir sorun yok sadece kalpte o şey çıktı ise, doktor üstümde sorumluluk kalmasın diye söylemiştir, bence senin bebeğin sağlıklı, o para ile bebeğine eşyalar al hiç şüpheye kapılma.