adalinda-35 Kızlar kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı 34.4 yarın doktorum tekrardan kan tahlili yapicak düşmezse doğum olabilirmi 37 haftalığım
Mimnice adalinda-35 benim hamileliğin 3. Ayından beri yüksek çıkıyor hala doğum yapmadım 36+3 olduk sıkıntı yapma ama bol bol su iç bunu yapman lazım 2 litre üstüne çık günlük 😇 şikayet azalıyor öyle
adalinda-35 Mimnice ah içim rahatladi birazda olsa doktorum aradı biraz yüksek çıkmış yarın gel bidaha kan ver diyince biraz endişelendim bende