Kayaozge Annecik14 Bende Arnavutköy devlet hastanesine gittim ordan memnun kaldım doktoru iyidi 😌 Özelde ücretleri bilmiyorum ne yazık ki sadece doğumu orda yaptım 😀 kontroller devletten