Halime4721 sezaryen yapacaksanız enfeksiyon kapma riskiniz yüksek olduğundan sokmayabilir normal bir şey bu. Sezaryen ameliyat çünkü ortam tamamen steril olmalı sizin ve bebeğinizin sağlığı için. Ben de girmesini çok istiyorum ama normal olursa alacaklar, sezaryen olursa almayacak doktorum. Ki bu hastane prosedürüne göre değişir. Hastaneniz normal veya sezaryen doğum farketmezsizin prosedür gereği almayabilir.