Hatice_70 Kızlar 23+6 oldk daha ben tetonoz aşısı yaptirmadim bunun bi haftasi fln var mi şu haftada yapılması gerekiyor gibi Birde şeker yüklemesi yaptırdınız mı sizce gerekli mi etrafımdaki herkes yaptirma diyor?
tugbadurmaz34 Hatice_70 beni 14. Haftama denk gelen tarihte çağırıyor siz çoookk geç kalmışsınız hiç mi araştırmadınız ne zaman olmam gerekiyor diye ya da hiç mi sağlık ocağına gitmediniz gebeliğinden başından beri 2 doz olunuyor zaten 2. Yi bile geçirmişsiniz büyük ihtimalle çünkü 1 ay arayla oluyor sağlık ocağınıza gidin danışın bence
Melisamuhammed_2007 Hatice_70 ben 20. Haftada oldum ilk ikinciye var daha onunda 24. Haftada olmam gerekiyormus sağlık ocağıyla konuşun isterseniz daha da geç olmadan
Serap-asel Hatice_70 20.haftada oldum ıkıncı dozu 24.hafta oldum şeker yuklemesı yaptırmadım açlık tokluğa baktırdım
likesah Hatice_70 ilk dozu 20 ya da 22. Haftada yaptirmistim tam hatirlamiyorum sonrasinda ikinci dozu yaptirmayi unuttum gecen gun saglik ocagina gidip sordum 29. Haftadayim ikinci doz icin gec mi kaldim diye bir sey olmaz yapalim dediler ikinci dozu da oyle oldum. Saglik ocagina gidip bir sorun olup olamayacaginizi. Seker yuklemesi de yaptirdim. Detaylida tek arter tek ven durumu goruldu bende bir de pcosluyum perinatolog seker yuklemesi onerdi gebelik sekeri potansiyeli yuksek oldugu icin. Kendi doktorum da ayni kanaatteydi 75 grlik yaptirdim. Gerekli olup olmadigina doktorunuzun durumunuza gore karar vermesi daha dogru olur gebelik sekeri kotu sonuclari olabilen tehlikeli bir durum ihmal etmemek gerekiyor.
Hatice_70 tugbadurmaz34 ya ben evlendim direk hamile kaldm eşimin de işi dolayisi ile kaydi aldiramadim bi türlü o yüzden geç kaldm🥹
MomsE tugbadurmaz34 ne 14ü ya 20 den sonra yapılıyor bir de çok biliyor gibi yorum yapmışsınız kendi işinize bakın milleti galeyana getirmeye çalışmaktansa 😉
Hatice_70 Ozge1907fb şeker yüklemesini bende istemiyorum da tetonoz u belki sezeryan olursa diye korkumdan yaptıracağım galiba ama geç kaldiysa bide 🫠
Sumeyyealts 27 haftalığım tetanoz vurulmadım şeker yüklemesi de yaptırmadım kendim ölçüm cihazıyla takip edip sonucu doktorumla paylaştım gerek görmedi
myprincessgirl 18 Hafta da ilk doz 22 hafta da 2. Dozu oldum şeker 26+6 da yani dün de şeker yüklemesi de oldum.bence ikisi de olunması gerekiyor
tugbadurmaz34 MomsE bana verilen tarihi söylüyorum ben bir tarafımdan uydurmuyorum hanım efendi kimseyi kandıracak vaktim yok bana verilen tarihte ben 14. Haftanın içinde oluyorum takip ediyorum ki biliyorum o zaman neden bana o tarihi versin doktor o da mı yalancı sizi geç çağırabilir beni erken çağırabilir olabilir herkes aynı gün olmuyor tabiki de
tugbadurmaz34 MomsE 28 kasım de gel dedi bana şu an 8+3 üm hesaplayın bakalım kaçıncı hafta oluyor hanım efendi ben yalan mı söylüyorum cüzdanımda duruyor tarih 🤷🏻♀️
canss_96 19 veya 20. Haftamfs tetanoz ilk doz oldum 1 ay sonra 1.doz oldum aynı gün şeker yüklemesi yaptırdım bence bunların hepsinin olması gerekiyor sonuçta mesela normal doğum değilde sezaryan olabiliriz ve sonuçta bi ameliyat geçiricez orada kullanılan aletler ne kadar steril olsada yada yeni açılsada ne olacağını bilemeyiz veya hamilelik şekerini kendimiz anlamamız çok zor bence yapılması gerekir çünkü şeker bebeği çok etkiliyor