Sedaelt yetmiyor deme annesi sütün yetiyordur sadece bebişin çekmeye gücü yetmiyor şu an çok minik. Benim iki bebeğimde de sarılık oldu, ikisi de tamamen memeyi bırakmadı kendilerini toparladıkça daha çok emiyorlar. Önce emebildikleri kadar emzirip üstüne biberonla mama verdim ikisinde de. Şu an ikisini birlikte emziriyorum, sütüne güvenmek ve bol sıvıyla beslenmek çok önemli 🌸 Sağım yaparak sütün ne kadar geldiğini anlayamazsın çünkü bebeğin emdiğinden çok daha az geliyor sağımla, bebek emerken duygusal bağla birlikte süt de daha fazla geliyor.