Aydannx Kızlar 4 haftalık hamileyim dün ateşim vardı biraz bugünde grip oldum sizce bitki çayları meyve vs ile mi geçirmeye çalışayım yoksa doktora haber vermem gerekli mi sizce sıkıntısı olurmu
Minigiim-vebenn52 Aydannx bitki çayı içme tabikide meyve vs ye doktor da zaten ilaç vermez haftan daha çok yeni ama numarası varsa iletişime geç tabiki doktorunla geçmiş olsun
MadamSLN Aydannx Parol kullanabilirsin. Nane limon kaynat. Zencefil çayı demleyebilirsin. Biraz iyileşmek uzun sürüyor ama yapacak bisey yok. Geçmiş olsun🌸
Minigiim-vebenn52 Aydannx bişey olmaz ondan bende içmiştim bogaxlarım acıyordu öksürükten sadece ballı yapmıştım ben nane limon tarzı yapma canım
Minigiim-vebenn52 MadamSLN ben sadece ballı tüketmiştim o tarz çay yapma demişti doktorum bilmiyorum canım o yüzden söyledim
MadamSLN Minigiim-vebenn52 bitki çayları icilmiyor tamam ama hastaykende bunlar yapılıyor, nane limon icin diyen doktorlar zaten. Ben zencefil içmediğim için nane -limon ile atlattım bende. Şaşırdım açıkçası ama kendine göre bi bildiği vardır belki.