Artemis_ benim bebeğime de kafası 2 hafta önden, karın çevresi 2 hafta geriden geliyor diyorlardı ve suyum çok azdı. Hatta 2 doktordan biri 36. haftada acil doğuma almak istedi. Ben hep sağıma yatıyordum çünkü emen bi tane daha bebeğim vardı, karnım kocaman olunca mecbur yatarak ve genelde sağ göğsümle emzirdim. Ben de çok ağladım, çok panikledim ama 37+3’te doğum yaptım, doktorun bebeği çıkarırken ilk dediği “kilosu iyiymiş ya” oldu. Ultrason şaşırtabiliyor☺️