Benim de eşimin kuzeni 7 yaşında ufak değil dikkat et bebek var falan dedikten sonra hop diye karnıma zıpladı bir anda öyle bir sıçradım ki ağrıdan herkesin rengi attı ve ağrısı geçmedi on dakika kadar o gece boyunca da bebeğim bir kere bile hareket etmedi o kadar korkmuştum ki sabahına hastaneye gittk her şey yolundaydı :) bir sorun olmaz sizin de çünkü benimki felaketti zıp diye zıpladı karnımın üzerine attı kendini çocuk işte kıskanıyorlar