Rumrum benim de tek ayağımda olmuştu. Doktora gitmiştim muayene etti ve ödem olduğunu söylemişti. Bir doktora gitmekte fayda var. Ben de çok endişelenmiştim tek ayağımda olduğu için, doktora bana her zaman iki ayaktak olmak zorunda değil. Çoğu zaman tek ayakta olur dedi. Belki sizin de durumunuz yalnızca ödemden kaynaklıdır. Geçmiş olsun.