Edaemkl benimde 7,50 25 ten başlatmak zorundalar yoksa ilk ay yüksek doz sebebiyle bebeği kaybedebiliriz Allah korusun ilaç sonuçta değere göre yükseltiyor cuma randevum var benim tam 1 aydır kullanıyorum bakalım ne kadar düşmüş 2-3 arası olması gerekiyormuş gebelerin sakın aksatma saati saatine kullan ve yükseltecek şeylerden uzak dur