Sehrrazk ben 35lerde gitmiştim. Karnımın sağ tarafında sertleşme oluyodu bebeğin kafası orda demişti. İttiriyor diye. Ben de sürekli başı orda dönmedi hala sandım.37 de tekrar gittiğimde gene o şişlik baskı sağ tarafımda duruyordu. Ama doktor bebek doğum pozisyonunda dedi. Ayakları varmış meğersem. Dönmüş 😂