Arkadaşlar belki önemsiz gelebilir ama bana göre önemli bi konu :) Anneyiz adayız en azından ve en çok uykuya ihtiyacımız var. Eşim bu aralar horlamaya başladı. Gecelerim uykusuz geçmeye başladı. Eşimden ayrı uyumak istemiyorum sarılıp uyumayı seviyoruz birbirimize. Wc yüzünden zaten devamlı gece uyanıyorum uyanınca bi daha ses yüzünden uyuyamıyorum. Bildiğiniz bi çözüm yastık ilaç bant vs var mı acaba ne yapmam gerek?