Mira_ll13 Ay kızlar artik havalar cok sogudu 25 haftalik hamileyim şimdiden actik biz sizde durumlar nasil bu kış kaç tl öderiz
Esracigdem Mira_ll13 25 mt3 hediyeydi sanki Mayıs’a kadar devam etcekti diye hatırlıyorum o durum. Herhalde aşırı fazla gelmez o sebepten diye düşünüyorum. Ben bi iki defa kısa süreli yaktım sadece Yalova’dayım hava cok serin deiil
Berkos Esracigdem Şuan doğalgaz bedava mı ? bize aylardır doğalgaz faturası gelmiyor da bundan mı acaba 🙄
1kucukbaby Mira_ll13 bizde açtık bebeğimiz hasta olmasın diye onun peşinde koşmak daha zor çünkü konuşamıyorlar anlatamıyorlar sabahları da çok soğuk oluyor yavrum terliyor yanımda uyuduğu için açtık bizde
canss_96 İzmirde yaşıyorum evin içinde hala şort askılı sabahları serin oluyor diye eşim hırka giyiyor ama gün içinde yine sıcak yarım kollu geziliyor hala😊Bizim evimiz merkezi sistem henüz açılmadı açılsada petekler kapalı 😊
Yenibirannee Deletedmom_116 şimdilik iyi gidiyo kuzucum büyük kız bebek benim diyor bana bile vermek istemiyor 😅😅 arada vuruyo öpüyor başlarından ayrilmiyorum valla. senin nasil gidiyor?
Niloyaaa06 Mira_ll13 vallaha bizde bi haftadır hiç kapatmadan yakıyoruz bize gelicek fatura daha beter