Kızlar benim bulantılarım çok oluyor normalde decavit kullanıyordum ama midem bulanınca kullanamıyorum doktora gittiğimde istersen şuan kullanma 4 .ayda başlarız dedi omega yı kullan dedi kullanmayınca içim de rahat etmiyor ama ilacı aldıktan 20 dk sonra kusuyorum ne yapmam gerekir