Cennetinannesi Soluma yatmaktan sol yanımı felçli gibi hissediyorum artık bu arada 33+ 1 haftalığım sağ tarafa da yatsam bu sıkıntı olur mu emin değilim yardım lütfen
Gnygns Cennetinannesi ben 23+2 haftalık oldum Doktoruma tekrar tekrar sordum sol omzum daha önce kırıldığı icin ben soluma cok yatamıyorum sorun olur mu diye. Hiç bi sorun olmaz kendini nasil rahat hissediyorsan oyle yat dedi. İlerleyen haftalarda sorun olur mu dedim Olmaz istediğin tarafa yat dedi
Smiley87 Cennetinannesi belli bir haftadan sonra sırt üstü yatmak sakıncalı zaten bebek de izin vermiyor ama sağa yatmakta bir sakınca yoktur 😊 ilk hamileliğimde kuzum sağa yatmama izin vermezdi tekmeler dururdu sol kolum uyuşmuştu 😂
Rabisaliiii Cennetinannesi 😂😂bende şabak kalktıgımda sol gözüm sismis bile oluyor. Ama ben sağ tarafada yatiom valla tek tarafa yattığım zamn solnyanim uyuşuyor
Cennetinannesi Yenianne34 hamileliğimden beri soluma yatıyorum sabah uyandım kulaklarım bile agriyor sağıma da yatmak istiyorum ama korkuyorum
Masal18 Cennetinannesi kuzum ben yurtdışında yaşıyorum tüp bebekle hamile kaldım ve riskli bi hamilelik sürecim var doktorumun tavsiyesi sol ve sağa yatmak yani sağa yattığın zamanda sıkıntı olmuyor korkma
Cennetinannesi Gnygns vallahi bunu duyduğuma çok sevindim rahat yatabilecem ins çok uykusuzum günlerdir
Gnygns Ceyda41 canim ben tup bebek yöntemiyle hamile kaldim bi prof. Bi doc. Kontrol ediyordu ikiside istediğin tarafa yatabilirsin dediler. Tabi yine siz bilirsiniz ama bana söylenen bu. Zaten sol Omzumdan rahatsız olduğum icin surekli sola yatamıyorum.
GamzeAltn Ceyda41 hayır değil öyle bişi yok canım öyle bişey olsa sen uyku halinde sağ tarafa saatlerce yattığını düşün eee o zaman ne olacak
Cennetinannesi Gnygns sürekli sol yanıma yattığım için hiç sormak aklıma gelmedi o kadar sıkıntı olmuyordu ama son 2 gündür dayanilacak gibi değil
Cennetinannesi Masal18 teşekkür ederim bugün yatacam Allah’ın izniyle bisey olmaz içimi rahatlattınız çok saolun
Masal18 Cennetinannesi korkulcak bi durum yok emin ol cnm iyi uykular o zaman sana uyu dinlensin bebişin bol bol ❤