Kızlar 12+3 haftalık hamileyim düşük riskim vardı bugün muaynede risk olmadıgını söyledi ve vitamine kan ilacına basladık maltofer fol ve elevit diye bi ilaç benim bide son tablet folik asitim var bunların icindede folik asit var galiba o son folik asiti bıraksammı doktora sormayı unuttum bunlarla beraber kullanan varmı acaba