Nar-cicegi123 bende vardı çok çektim yanıyor kaşınıyor birde şişmişti aynı zamanda dudağımda catlsmisti hem oranın acısı hem ora mahvediyor du beni eşim eczacıya sormuş oda asiviral krem vermiş gebeler kullanıyor diye iki tarafa da kullandım inanın ikisinde de kurtuldum yanmayida alıyor kaşıntıyı da ucugada iyi geliyor hiç korkmayın kullanın bu arada ben 8 haftalık gebeyken kullandim şimdi 10 haftaligim en ufak yanmada kullanıyorum çok iyi geliyor ❤️