Nur2516 Kızlar 15 haftalık gebeyim ama adet de gelir ya koyu cok hafif lekelenmem var normal mi acil doktora gitmem gerekiyor mu
Cansukapan Nur2516 13+4 bende dün aynı şekil oldu kırmızı kan ardından leke gittim acile bir problem yok ama düşük tehlikesi dedi dr geçmiş olsun
monarosamommy Nur2516 hamilelikte her türlü lekelenmeler için doktora gidilmesi gerekiyor sizde vakit kaybetmeden doktorunuza mutlaka gidin🌸
SeymaSimsek Doktora görünmeniz de fayda var. Ultrasonla kontrol eder kanama alanınız var mı yok mu bebeğin durumuna bakar. Ona göre ilaç tedavisi uygulanabilir. Riske atmayın. 🙏🏻