Ayselll5 Benimde 25.haftadan beri suyum fazla bebek 1 hafta önden gidiyor iri bebek olacak dedi. Yarın da kontrol gideceğim 39 oluyorum doğuma alırız dedi seni. Başka açıklama yapmadı. Bende normal istiyorum henüz sancım doğum işareti yok.
3 saate kısa sürmüş Allahım bana da normal doğum nasip eder inşallah tabi hayırlısı da diyeyim