derindoruk Merhabalar 39+1 3922 gr bebek dedi büyük ihtimal sezeryan ilk doğum normal oldu ben istemiyorum sezeryan Kilolu olup normal doğum yapan var mı ☺️
Mothertea derindoruk bebeğiniz şuan normal doğuma uygun kiloda 4500 gr normal doğuran gördüm ikinci ise çok çok rahat doğurursunuz bence bende sezaryen oldum asla kötü değil ama ilki normalse ikincisini de deneyin bebeğinizin kilosu iyi
derindoruk 2312345467 darısı başıma şu devirde direk sezeryan olduğu için korkmaya başladım devlet hastanesi bu arada🙏🏾
Iremkoko Annemde beni 4750 normal doğurmuş ama o zamanın şartları ve doğu görevindeyken mecbur kalmış yani riskli mi riskli bence doktor ne öneriyosa onu yap annem ebeyle doğurmuş sadece doktor bile yokmuş 😵💫
derindoruk derindoruk Mothertea gelmedikçe stres oluyorum ve kilo alıyor diye sıkıntı o yüzden yarın özele gideceğim suni verip normal doğuma alırlar belki bakalım orası ne diyecek
Guidoo20007 derindoruk en iyisini doktorunuz bilir bence , kendisi sezeryan uygun gördüyse sezeryan yapın bence :) bide burda şu çok var , yok kaynımıb bilmem nesi şöyle doğurdu , kuzenim böyle yaptı , hep dıdısının dıdısı , çok bağlı kalmayın buraya
Simgeecbn derindoruk benimde bebeğim 4 kilo olmuş 40+4 haftalık olduk cuma günü suni sancı verilecek önce ama doktor bebek iri olduğu için ve ilk doğumun olduğundan dolayı normal zor olur gibi dedi sezeryanı hiç düşünmemiştim 🥹
derindoruk Simgeecbn bende hiç düşünmedim ilk normal yarın özele gıdecegım belki suni ile başlatırlar devletse 41 i bekledikçe kilo olacak su an sınırdayım