Hatisss Comeasli bende bugun 39+0 dayım. Benim de hareket yok. Kontrole gidicem bugun zaten. Sadece ittiriyor. Karnın geriliyosa yamuluyosa falan hareket sayılıyormuş.
Nurrrrrrr06 . Bazen durgun olabiliyorlar biraz karnınızla oynayın ya da bir Türk kahvesi içip sağınıza yatın . Olağanüstü bir durgunluk sezerseniz doktora gidin direk