2512tugbaclk bende özel takipliyim.yani sıra çapaya gidiyorum. Çapa da 23+3 e detaylı için gün verilmişti. Bugün doktora gitmem deki asıl amaçta bunu konusmakti. Yakın çevremdeki hastanelerde prof doktor için 2500 ,uzman 2bin dediler. Çapaya guvenmelimiyim çok ileri haftaya attı yoksa yaptırayım mi şimdilerde diye. Guvenebilirsin geç değil en uygun tarihtir 22 23 haftalar dedi. Sizin biraz bebek küçükken de yapılmış istesen o tarihe randevu düşmez