Anneyimm Ceyda41 ✋✋ ben afedersnz kusacak gibi oluyorum geliyor geri gidiyor dogursamda şu sikayetlerden kurtulsam yaa 😞sut bende ise yaramiyor
Bushra21 Ceyda41 bana salatalık iyi gelmişti ertesi günde doktora gitttim gaviscon verdi elhamdulillah geçti
Nehirkk Nehirkk açıkçası ben Torku nun sütünü içiyorum marketten alıp. 40 haftalık olduk çok şükür hiçbir sıkıntım yok..
Nicole Gulsah1990 tabikide verir zaten doktorlar ya gaviscon ya da rennie veriyorlar yanma için, çok zor cidden çok iyi anlıyorum seni 😔 bir dene istersen çok pahalı bişeyde değil
Ceyda41 Nehirkk kiz harbiden iyi geldi salatalık bide tuz attım ohh mis gibiydi utanmadım bi tabak daha kesip yedimm😣😣🤣
Seresozge Rennie duo ❣ mutlaka bunu kullanın. Reçetesi bile veriyorlar. Hamileler için uygun bir ilaç. Ve içtiğin an geçiriyor🤩 az önce içtim sabaha kadar rahat uyurum.