Selamünaleyküm. Dün geceden beri gerçekten artık nefes alamadığımı hissediyorum. O çocukların annelerin o hallerini gördükçe sıcak yatağımdan çorbamdan utanıyorum. Burada hemen hemen herkes hamile, olmasa bile anne. Bizim dualarımız da beddualarımız da arşı inletir bilirim. Lütfen okuyabilenler Fetih, Yasin, Fatiha okusun, sadaka verelim elimizden dilimizden ne geliyorsa yapalım. Dünya’nın neresinde olursa olsun zalim mazluma zulüm ediyorsa rabbim onu kahru perişan eylesin. Bizi de dilsiz şeytan olmaktan korusun. Ölüm elbet hak ama böyle vahşice katladilmeyi kimse istemez. . Ölen kardeşlerimize Allah’tan rahmet kalanlara da sabır diliyorum 😓