minikmucizeemaak Yagmur75 Bende çok beğeniyordum ama kalın battaniye alınca ekstra yaptırmadım, sağlıkla kullanın 😊
bebikveben Yagmur75 ay çok güzel ben de çok beğeniyordum. Annem yaptı sağolsun. Sağlıkla kullansın bebeklerimiz🎈
FNGNN Ya kullanan deneyimleyen yazabilir mi toz çekiyor mu o ip.. tam tipinde ben toz cekerim ifadesi var yani kadife gibi mesela. Çocuğu hasta eder mi acaba?
prensinannesi2024 FNGNN şuan kullanmadım ama ilk oğlumda kullandım beşiklerinden beşik hayatını icinde filan kullanmıştım öle hasta edecek bişeyi yok yumuşak güzel yanı kabarır tüyü filan çıkar diye şey yapma çıkma ihtimali yok
Aysegulll11 Bende kendim yaptım arkadaşıma da yaptm hediye olarak . Yıkadım ve hala aynı yumuşaklıkta çok güzel duruyo . Yikadiktan sonra toz falan olmadı gayet de güzel