Kızlar dun doktora gittim cati muayenesi icin 36+6 yim 3 cm acilman var dedi hazirlikli ol dedi eve yolladi cati nuayenesinden sonra kanama olabilir dedi ama dun bircok kez tuvalete gitmeme ragmen kanamam olmadi. Gece asiri derexe bebek kasilmalari oldu sadece. Bu sabah lavaboya gittigimde ise peceteye sumugumsu lekelenmeler geldi. Doktorum nisan dedi normal dedi gelmesi arada hafif sancilar geliyor ama dayanilmicak gibi degil dogumun basladigini nasil anlarim.