BetulGGD inşallah canım zaten ben sancı hissetmiyorum ama Nst de çıktı bugün bide sadece karnımın altı sert işte doktorda dedi zaten sert baksana dedi . Benim korkum cumaya kadar suyum gelir sancım başlar korkusu çünkü bayılır düşerim öyle bişeyle karşılaşmaktan korkuyorum umarım karşılaşmam çömelip kalkmamaya dikkat ediyorum hastaneden geldiğimden beri