naneliseker_ vallahi daha yeni soğuk algınlığıni atlattin hiç Dr a bile gitmedm ilaç vermeyeceği için.evde bengay adında vicks ten biraz daha keskin kokulu daha etkili bir kremim vardi sırtıma ve ayaklarimin altina ondan surdurdum iki gün, surdukten sonra da yattim ustumu hep orttum bı güzel terliyim diye.cok da güzel terledim hatta 3.gun krem surmememe rağmen yine çokça terledim ve her yeni gün daha iyi oldu,bir de bademciklerim ilk günden şişmiş durumdaydi sabah ve akşam olmak üzere birer koca kase dondurma yedim, soğuk mikrobu kirar ve hastalik sürecini kısaltır,ama sıcak mikrobu arttırdığı için iyileşme sürecini uzatır. Dondurma ve krem sayesinde 3 günde hepsi gecti 4. Gün neredeyse hicbiseyim kalmamisti burun tıkanıklığım bile geçmişti,ah bı de bolca mandalina tukettim