Merhabalar 37. Haftamdayım dün doktorum bu hafta doğumun olabilir açılman var dedi ve beni bi telaş aldı haliyle. Herkesin anlattığı çok duydugum bir şey var Meryem Ana otu denilen ot doğumu kolaylaştırıyormuş. Kullanan var mı acaba? Aktardan aradım bulamadım internetten alıyorum tabi doğumum önce olmazsa eger kullanmayı düşünüyorum suyun içine atılıyomuş ama doğumdan sonra kimi sudan çıkar göm kimi otun suyunu iç otu sakla vs diyor. Ayrıntılı bilen ve uygulayan varsa yardımcı olabilir mi 🙏🙏