Nostalgiaplatz ben de 32 haftalık gebeyim 1-2 hafta önce soğuk algınlığından bende de tıkanıklık oluşmuştu. KBB doktoruna gittim illiadin pediatrik spray vermişti. Kendi doktoruma da danıştım kullanabilirsin ama 3 gün sadece dedi öyle yaptım. Günde 3 kere birer fıs şeklinde kullanmıştım. Bu arada Geçmiş olsun.