busraayksll Bugün 33. Haftadayim nst ye girdim baya derdin uykudaymis paşam uyandirana kadar ne çektik yani 🤭😂 inşallah doğunca da böyle derin uyur 💙 Sizlerin nasıl geçiyor nst süreci hanımlar?
edadm busraayksll 36da girdiğimde oynamamıştı , 37de hareketliydi maşallah 😂 tatlı dışında herhangi bir şey yesem yetiyor oynamasına, meyveye çok düşkün 😂
Mcmcmcm busraayksll bende bugün 3 kere girdim hareket etmiyor diye🥹 en sonuncusunda meyvesuyu fındık yedim biraz hava aldım geldim güzel çıktı şükür korkutuyor insanı bi nat🥹
busraayksll hulyaca bende yedim aslında Sabah saaatleriydi durgunfuk öteki randevu da öğleden sonra alcm😂😂
Kubradrk hulyaca Benimde düşük çıktı 3 kere nst ye soktular ama girmeden tatlı falan yemiyordum biraz korktum az dediler hareketlerine ama gündüzleri hissediyorum gecede hissediyorum
Kubradrk busraayksll Bende hep sabah saatleri gidiyorum aslında kahvaltıda yapıyorum ama uyuyodur belki benimde bana diyolar açmı geliyosun aç gitmiyorum
hulyaca Kubradrk diğer kızım da benim de öyle olmuştu. Çikolata meyve suyu falan içtim azıcık dolandım öyle girmiştim. İnsan korkuyor öyle olunca. O yüzden şimdi ne zaman gideceksem öndesinde şekerli şeyler yiyorum 🥰
busraayksll Kubradrk Ay bde benim hemşire bir pimpirikli bence oğlum onu sevmiyor ondan oynamıyor😂😂 maske takın alete ellemeyin meyve suyu için cart curt
Kubradrk busraayksll bide beni acile yolladı korktum 38+4 benim az diyip duruyor hareketlerine sonra yükselti eve gidebilirsin dedi 2 saat falan nts le uğraştım
Kubradrk hulyaca Bende haftaya öyle yapıcam ilk hamileliğim nasıl olucak bilmiyorum hayırlısıyla kucağıma alırım inşallah biraz endişe var ama olur bir şekilde diye düşünüyorum
Kubradrk Eslem2112 zor geçiyormu doğum çok benim bu ara genital bölgemde sızlama gibi ağrı gibi şeyler var az kaldı diyemi doğuma
Eslem2112 Kubradrk biraz zor canım ama dayanılmaz acılar deil ilk gebeliğim daha iyiydi ikinci gebeliğim oldu ve oturup.kalkmakta zorlanıyorum daha dört aylık oldum
Kubradrk Eslem2112 anladım inşallah dayanabilirim dua falanda okuyabilirim bu ara doğumu düşünüyorum sadece
Eslem2112 Kubradrk yok canım düşünme sadece stres yaparsın sezeryan oldum ve hiç pişman deilim çok güzel geçti çok rahattı