DuyguLinaa Kızlar reglime iki gün varken test silik çıktı bir gün varkende kan tahlilim 42 çıktı değer nasıl bana sanki düşük gibi geldi daha önce kimyasal ve boş gebeliğim olduğu için inanın diken üzerindeyim yardımcı olucak anneler varsa çok mutlu olurum 🙏
Canangokdmr DuyguLinaa 2 gün olmasina rağmen çok iyi bnce bn tam regl günümde kan verdim 23 çıkmıştı smdi 653 yani yükselir bence gayet guzel
Ozzzzz_ DuyguLinaa ilk gebeliğimi 80 küsürle öğrenmiştim , bu gebeliğimi 1500le öğrendim , her hamilelik farklı bence bunu sorun etmeyin 🌸 önemli olan artması
Turuncuk Merhaba Regline daha iki gün varmış regli gününde test yap kuzucuğum daha net olur daha once olumsuz gebelik yaşama bundada yaşayacağın anlamına gelmez içini de ferah tut🌸
DuyguLinaa Turuncuk teşekkür ederim iki günde bir kan değerlerine bakılcak inşallah yükselir düzenli 🙏
Aysinn48 Bende regle 2 gün kala 10.68 beta ile öğrendim iki gün arayla kan verip takip ettim yükselişe geçti
DuyguLinaa Canangokdmr çok teşekkür ederim sizede allah bağışlasın kucağımıza almayı nasip etsin allah 🙏
Canangokdmr DuyguLinaa amin amin ins bu dönemler çok stresli az beta değeriyle öğrendiğimiz için ama boşa stres yapıyoruz gerçekten de 🥰