TwoPearls merhaba, lütfen içinizi ferah tutun. İlla belirti olacak, midem bulanacak, kusacağım, ağrım olacak diye düşünmeyin. Bu düşünceler de hep stres yaratıyor zaten, size de bebeğinize de zararlı. Ben 38 haftalık hamileyim. En başından beri bulantı, kusma, ağrı, sızı hiçbir şeyim olmadı. O zaman ben stres topu olurdum😂 doktorum iyi dedi ben de Allah’a emanet ettim kendimi ve bebeğimi. Sağlıklıysa belirti varmış yokmuş dert değil. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🎈