summersu Fatos43 kesinlikle alın evinizde bulunsun hemen kullanmanız şart değil zaten ama bir gece lazım olur da evde olmazsa 🥲
minikmucizeemaak Ihlamurrengi Plastik aldım, cam da kullanan arkadaşlarım vardı ama ağır. Plastik daha çok tercih edildi çevremde, zaten plastiği de basit bir plastik değil. Bir de telaşlı olacağız elim ayağıma dolanıp kırarım diye istemedim
bsraozlp Fatos43 yeni doğum yaptım sezeryan ile ilk bi kaç saat agrılarım olduğu için emzirmekte zorlandım biberon kullandık simdi meme tutturmakta zorlanıyorum,kaşık biberon almanı tavsiye ederim normal biberon yerine
Gizemb41 Fatos43 ben kaşık biberon aldım ilk günlerde hastanede lazım olabilir diye eğer gerek olursa doğum yapacağım hastanenin yanı avm eşim gidip hemen alabilir diye düşündüğüm için biberon almadım