Fatos43 biberon da al süt sağma da al.. al bacım ben hep forumda aynı şeyi yazıyorum duruyorum belki görenler vardır. Süt sağma süt gelmezse de lazım gelirse de lazım. Süt tıkanması olmasın diye. Ateşlenme mastit olmasın diye. Biberon günde 1 öğün ver alışsın çocuk diyorum herkese. Anne memesine yakın hatta antikolik bir ufak da olsa biberon al. Hasta olursun, yorgun olursun, emzirme ortamı uygun olmaz, bir işin çıkar, bir kafa dinleme ihtiyacı duyarsın. Çocuğa bir öğün de başkası biberonla idare edebilsin. Sürekli dip dibe yapışık alistirmayin. Sonra hapise dönüşür sizin için de bebek için de, ben markete çıkıp geleyim dersiniz gözünüze bakarlar eeee bebek diye. Süt sağdım ver dersiniz biter.