Pakize1 Kızlar kızlarınıza hangi isimleri koyscaksınız fikir olur kız annelerine paylaşır mısınız Ben 28 haftalığım Duru ismini düşünüyorum hala kararsızım 🌸
gokyuzununogrencisii Pakize1 aklımda Gökçe ve Eylül var 🌟 tek isim en güzeliiii😂🙈 5 yıl önce iki isim koydum kızıma da zor oluyor ya ve genelde iki isimden biriyle çağırıyorlar