Aysem35 çalışıyorsan şuan rapor veriyor 32. Haftada doktorun çalışamaz diye onu iş yerine veriyorsun sgk seni istirahatlı gösteriyor bir de doğduğunda çocuğun doğduğuna dair belge veriyor doktor onu da veriyorsun iş yerine ondan sonra 2 parça şeklinde yatıyormuş ödeme