Ben dün gittim gerçekten inceliyorlar evet ama belirli konuşmadılar mesela bir doktor asla böyle konuşmaması lazım.
Örneğin bana dedikleri üst dudağı gözükmüyor ama küçük olduğu içindir dimi ya
İnsan tedirgin olur ben hiçbir şey sormadım bile çünkü kötü düşünmek istemiyorum asla onun dışında çok karnımı bastırdılar bu kadar bastırmaya getek varmıydı bilmiyorum gerçi..
Raporumu ve organ resimlerini verdiler ve bana bi sorun gözükmüyor gibi dediler hiç net emin konuşmadılar .