Pinarrrrrrrra Günaydınn hayırlı sabahlar kızlar ikili tarama testinden anlayan varmı? Resimde yükleyemedim buraya
Zeybal34 Pinarrrrrrrra ikili taramadan anlamam ama googleye (mutlu resim) yazın resmi ekleyin ve alttaki bağlantıyı kopyalıyıp buraya yapıştırın 😊
AslanKadini Pinarrrrrrrra doktor kagidi verirken risk yüksek veya düşük demedi mi ? Bana demişti. Bana yüksek gelmedi senin değerler. E nabizdan bak değerler normal yazıyordur kenarda.
Pinarrrrrrrra Doktora göstermedimn doktor değişikligi yapacağım için sadece soncuu aldık e nabizda sadece sonuç çıktı yazıyor değer gibi şeyler yazmiyo canım teşekkür ederimm