777kunfeyekuner Esenler kadın doğum hastanesi mi, esenler medipol hastanesi mi, başakşehir çam sakura mı hangi hastanede doğum yapardınız? Medipol güzel ama yenidoğan yoğumbakımı yok sanırım
ardaada 777kunfeyekuner bahçelievler medical parkta doğum yaptım. Yenidoğan yoğun bakım olması tercih sebebimdi
ardaada Merveeemsiii 777kunfeyekuner Ben ocakta doğum yaptım benim tamamlayıcı sigortam vardı ödemedim ama sormuştum sezeryan 15 bindi o zaman şu an ne kadardır bilemiyorum