Göbeğim şimdiden kaşınmaya başladı 😢 tatlı , tatlı kaşınıyor. Bu çatlayacağım anlamına mı geliyor ? İlk kızımda hiç çatlağım olmadı aradan neredeyse 6 yıl geçti hamileliğimin hatırlamıyorum bu haftalar kaşınıyor muydu. Sizlerde durumlar nasıl? Yakın zamanda doğum yapmış ya da ileri haftada olan anneler yorumlayabilir mi? Teşekkürler 🌸