Kızlar günaydın. 38+4 günlük hamileyim. 10 dakikada bir şiddetine dayanılmayacak şekilde değil ama regl sancısından biraz daha ağrılı şekilde sancım oluyor iki saattir. 30-45 saniye kadar sürüp geçiyor. Doğum sancısı böyle mi başlar yaşayanlar bakabilir mi