Yasemincee26 Kızlar benim gördüğümü sizde görüyorsunuz değil mi 🤭🥲 tutundu mu ikizlerim bana. Öyle mutluyum ki. Biliyorum erken ama dayanamadım test için lütfen yorumlayın
Momofelisa Yasemincee26 canım hayırlı uğurlu olsun çook sevindim. Bende bugün pozitifi gördüm idrarda 🥰
Yasemincee26 Gdhjddkkd evet canm çok şükür çıktı. Biraz aceleci davrandım ama ne yapayım 🥲 çok duygusalım acaba ikizler mi kalp atışını duyacak mıyız yani bu süreç hep bi soru işaretiyle mi ilerliycek bilmiyorum garip duygular hissediyorum
Gdhjddkkd Yasemincee26 çok güzel bi duygu dimi pozitifi görmek ☺️☺️ iyi yapmışsın şimdi çok araştırmak yerine pozitif olursun hep ben bugün E bebeğe atcam kendimi heycandan 😂😂
Yasemincee26 Gdhjddkkd at canım at ❤️ ufak birşeyler al pskolojik olarak sana çok iyi gelecek onlara bakıp bakıp ben bunu evladıma giydirecegim düşüncesi çok güzel ben transferden önce almıştım zıbın vs çok dua ettim aldığım gün. Çok şükür bin şükür
Omerkazim Yasemincee26 yok cnm 6 ci gunden erken gebelik testi yapmaya basladim 10 cu gune kadar yaptim hergun renk hep koyulasmisti.10 cu gun 251 cikti sonucum
Yasemincee26 Gdhjddkkd amin canm inşallah hepimiz görelim o günleri. Kıyafet mi almıştın. Ben sadece zıbın aldım 🥰 elim gitmedi korkuyordum
Yasemincee26 Momofelisa ya maşallah canım ikimizde aynı gün öğrenmişiz. Çok şükür bu günleri gösteren Rabbime