17+6 oldu hamileliğim hamile kaldığımdam beridir göğüs ağrılarım hep fazlaydı zaten yaşadığım bölge çok soğuk zaten baya oluyor üşüdüğüm an göğüs uçlarım sertlesıyor ve inanılmaz bir ağrı giriyor sızlıyor oturup ağlıyorum ağrısından ısıtmadan da o bölgeyi geçmiyor malesef
başına gelen var mı böyle bir durum normal mı değil mi anlamadım dışarı her cıktıgımda üşüdüğünü hissettiğim anda dısarda bile sızlamaya ağrımaya başlıyor 😢